Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: chciałem załatwić drobną sprawę w banku, zmiana telefonu do wysyłania smsów. Miałem przy sobie jedynie prawo jazdy, które okazało się dokumentem niewystarczającym do załatwienia czegokolwiek. Ing bank obecny jest na rynkach zachodnich i napewno nie pyta o dowód osobisty lecz jakikolwiek dokument tożsamości. W celu upewnienia się, że dany klient jest właściwy dla dokonania jakiejkolwiek operacji bankowej przedstawiciel banku powinien zadać kilka pytań . np: nazwisko rodowe matki, adres zamieszkania czy numer telefonu etc. celem maksymalnego udogodnienia klienteli. Dziwi mnie bardzo "oporne" podejście do interesantów. Sam bank zaś wygląda estetycznie, miła obsługa, wyuzdane slogany grzecznościowe, które w przypadku j/w zamieniają sie w "ból". Wydaje się czasami, że nadmiar uprzejmości z efektem końcowym danej sprawy nie idzie w parze. Nic dodać nic ująć, bank jak każdy inny.