Opinia użytkownika: Asik
Dotycząca firmy: Nuka
Treść opinii: Umówiłam psa do salonu fryzjerskiego z numeru telefonu, kóry znalazłana słupie oświetleniowym. Nie ukrywam, że kierowałam się faktem, iż gabinet znajdował się niedaleko od mojego miejsca zamieszkania. Wcześniej bywałam z psem u 4 innych fryzjerów. Psa umawiałam telefonicznie,dodzwoniłam się za pierwszym razem i Pani przeprosiła mnie, że w gozinach popołudniowych najbliższa wizyta może być dopiero za dwa dni. Byłam pozytywnie zaskoczona, bowiem sądziła, ze nie będzie możliwa wcześniej jak za ok. 2 tygodnie. po przybyciu na miejsce gabinet z zewnątrz wygląda niepozornie, po wejściu do srodka moją uwagę zwrócił porządek jaki panował. Na podłodze nie było sierści żadnego psa lub kota. Pani zadała pytania odnośnie psa i jego zachowania ustaliła godzinę zakończenia strzyżenia i powiedział, że 15 min przed końcem zadzwoni. Podała kwotę jaką bedę miała zapłacić i wyszłam z salonu. Fryzjerka zadzwoniła o umowionej porze, po moim przybyciu zapytała, czy mam jakies uwagi co do wygladu psa. Osoba, która strygła mojego psa jest jednocześnie właścicielem zakładu. Jest to bardzo miła, sympatyczna i komunikatywna kobieta, która zna się na tym co robi. Polecam ten zakład kosmetyczny dla zwierząt.