Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GRYCAN
Treść opinii: Lodziarnia znajduje się w widocznym miejscu tuż przed wejściem do marketu Real w Centrum Handlowym King Cross Marcelin. Posiada ładną i dobrze skomponowaną gamę kolorystyczną. W dość małym punkcie usługowym zainstalowane zostały bardzo duże, czytelne i odpowiednio wyeksponowane tablice z ofertą punktu oraz cenami poszczególnych produktów. W czasie zakupów mogłem dokonać wyboru z bardzo szerokiej oferty lodów. Umieszczone były w czystych i zadbanych chłodziarkach. Ich układ był czytelny i estetyczny. Opisanie kolejnych rodzajów lodów było bardzo dobre. Tabliczki z nazwami były nie tylko czytelne, ale i ładne pod względem estetycznym. Nieco gorzej zaprezentowała się obsługa. Wszakże wygląd obsługującej mnie pracownicy nie wzbudził najmniejszych zastrzeżeń. Jednak już jej zachowanie pozostawiło spory zakres do poprawy. Pani nie okazała ani zniecierpliwienia, ani braku wiedzy z zakresu wykonywanej pracy. Jednak nie dostrzegłem u niej także ani uśmiechu, ani większej od przeciętnej dozy życzliwości. Nie usłyszałem też wielu zwrotów grzecznościowych, jak np. „Dzień dobry” czy też „Smacznego”. Pracownica wykonywała swoją pracę szybko, sprawnie i poprawnie, nie zachęcając jednak zbytnio takim ustosunkowaniem do klientów do ponownego odwiedzenia lokalu. W końcu najgorszą ocenę należy wystawić obszarowi spożywania zakupionych produktów. Czy też poprawniej należy wskazać – braku takiej przestrzeni. Po nabyciu lodów czy też deserów klienci mogą zjeść je w drodze do wyjścia czy też innego punktu handlowego na terenie centrum. Mogą też usiąść na ławkach stojących na korytarzach centrum w regularnych odległościach. Nie ma za to odpowiedniej strefy należącej wyłącznie do lodziarni, z której mogliby skorzystać klienci. Stąd też ostateczna ocena jest poniżej przeciętnej.