Opinia użytkownika: Invigilacja
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: To zapewne nie jedyny Urząd Pocztowy we Wrocławiu, gdzie spędza się dużo czasu w kolejce, a nawet w "ogonku" wystającym na zewnątrz urzędu ( też tak się zdarzało wcześnie j), więc trzeba mieć duże szczęście, żeby nie trafić na żadną kolejkę. Poza tym nie wiem jak to jest, że poczta staje się powolutku kioskiem ruchu, można tam kupić bilety na autobus, gazety, nawet rajstopy, obrusy i nie wiem co jeszcze, ale tak naprawdę to chciałabym wejść na pocztę i sprawnie wysłać list polecony, wysłać paczkę, zrobić opłaty, a nie czekać aż ktoś wybierze po długim namyśle gazetę potem ją kupi lub coś jeszcze innego. Poczta ma być poczta, jeżeli chcą mieć jakiś dodatkowy kiosk ruchu to niech sobie okienko otworzą, w którym przede wszystkim będą sprzedawać znaczki, kartki i potem tą całą resztę "potrzebnych- niepotrzebnych dziadostw". Poza tym nie mam pojęcia, na czym polega pewna prawidłowość, że czym więcej ludzi, tym mniej czynnych okienek. Szczerze współczuje osobom, które muszą pracować i wysłuchiwać marudzeń ze strony klientów, że kolejka "wolno idzie", trudno się skupić w takich warunkach. Może na poczcie powinniśmy zatem załatwiać faktycznie te sprawy, którymi poczta powinna się zajmować. Mam cichą nadzieję, że nie wprowadzą sprzedaży mięsa, bo będziemy dłużej czekać.Ciesze się , że większość rzeczy można załatwić przez internet i nie trzeba być skazanym na stanie w kolejce. Wprawdzie i tak wygląd urzędów pocztowych się poprawił, ale organizacyjnie jest coś jeszcze niedograne.