Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_2360

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Witam! Kiedyś korzystałam z usług mBanku i w sumie byłam zadowolona z darmowego konta lecz moje zadowolenie skończyło się w dniu zawarcia związku małżeńskiego co za tym idzie zmiana nazwiska i adresu zamieszkania.Ponieważ w okolicach Jeleniej Góry nie było "naziemnego " oddziału banku więc formalności byłam zmuszona załatwiać poprzez infolinię. O zgrozo, konto założyć nie ma problemu ale zmienić NAZWISKO w już posiadanym koncie to istna paranoja,do zmiany adresu wystarczyło przesłać kopie dowodu a zmianę nazwiska potwierdzić u notariusza.Kto wymyśla takie rzeczy? Moim zdaniem wystarczyła by kopia aktu ślubu.Od tamtej pory (oczywiście nie poszłam do notariusza ) konto sobie żyło swoim życiem ponieważ musiałam z niego przestać korzystać.Zamknąć konto to też nie lada wyzwanie. Trzeba było napisać dwa pisma jedno do działu kart a drugie do działu obsługi konta z prośbą o zamkniecie konta.Myślałam że sprawa będzie załatwiona lecz po kilku miesiącach zadzwoniłam na infolinię i okazało się że konto jest jak najbardziej aktywne. Ale mnie poniosło, obiecali że konto zamkną i więcej już nie dzwoniłam i tak naprawdę nie wiem czy posiadam jeszcze konto mBanku czy nie?