Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_2360

Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska

Treść opinii: Od trzech lat staram się o telefon stacjonarny z internetem,odwiedzając już kolejny raz punkt obsługi klienta Pani zapewniła mnie że tym razem na pewno będę miała telefon.Miałam tylko czekać na techników którzy zrobią pomiary i poprowadzą linię.Pierwszy technik od razu zabrał się do pracy po czy stwierdził że telefon mogę mieć ale o neostradzie mogę pomarzyć.Po telefonie wykonanym przeze mnie na infolinię TP dowiedziałam się że mam nie zgadzać się na sam telefon.Tak tez zrobiłam.Następnego dnia odwiedziłam osobiście punkt TP gdzie dowiedziałam się że postąpiłam źle ale TP wyśle do mnie następną ekipę techników i jednak podłączą mi telefon.Po kilku dniach przyjechali technicy którzy stwierdzili że w ogóle nie ma możliwości technicznych na podłączenie,bo musieli by doprowadzić linie do budynku a to duża inwestycja.W budynku jest już kilka telefonów i ostatnio sąsiedzi zrezygnowali z telefonu stacjonarnego i wydaje mi się że mogłabym śmiało wskoczyć na ich kabelek ale cóż Pierwszy technik mógł podłączyć tylko telefon następny nie mógł już nic. Po odpowiedź poszłam znów do Punktu TP i dowiedziałam się że według danych w komputerze nie powinnam mieć problemu z przyłączem.I kto ma racje? Niczego nie można się dowiedzieć każdy coś innego mówi.Chyba muszę się uzbroić w cierpliwość i odczekać znowu kilka miesięcy i zacząć na nowo odwiedzać TP.A może ten kabelek w ziemi to sam wykiełkuje?