Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: merlin.pl
Treść opinii: Wczoraj otrzymałam widomość e-mail o możliwości odbioru mojego zamówienia w wybranym podczas jego składania punkcje stacjonarnym internetowego wielobranżowego sklepu Merlin. Po południu dnia następnego pojechałam więc tam. Nie pierwszy raz więc nie zabłądziłam. Sklep jest zlokalizowany w takim punkcie iż nie sposób do niego nie trafić.Za szybą jest wywieszonych kilka plakatów oraz wystawione są niektóre pozycje z oferty. Na drzwiach wejściowych mamy podane godziny otwarcia. W środku akurat jest pusto za ladą jest dwóch pracowników. Podchodzę do Pana który siedzi na wprost drzwi mówię iż chciałam odebrać zamówienie. Poproszona jestem o podanie nazwiska celem sprawdzenia czy paczka jest. Gdy się to potwierdza pan szybko ją znajduje. Kładzie ją na kontuarze. Prosi o podanie kodu pin (płace kartą gdyż tak jest mi najwygodniej) oraz o złożenie podpisu na pokwitowaniu. Szybciutko i miło. Towar zgodny z opisem zapakowany solidnie w tekturę nie uszkodzony. A przy okazji należy dodać iż w sklepie na waryńskiego jest pewna grupa towaru dostępna od ręki bez konieczności zamawiania .Są również stanowiska z komputerem, gdzie możemy zamówić towar w sklepie internetowym. Przy nich leżą ulotki promujące tytuły filmowe oraz zakładki do książek z nazwą księgarni Merlin.