Opinia użytkownika: IKmmC
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Sklep czysty, zadbany, pachnący. Na terenie sklepu zauważyłam 1 Panią obsługującą, która podeszła do mnie gdy już sama odnalazłam rozmiar wybranych przeze mnie butów. Było dużo Klientów więc jest to zrozumiałe. Jednak po około 15 zza zaplecza wyłoniła się kolejna Pani. Nie byłam przekonana w jakim charakterze tam się znajduje, gdyż nie była ubrana jak jej poprzedniczna i nie posiadała identyfikatora lub coś w tym stylu. Ponieważ buty, które mierzyłam uwierały mnie w środku ze względu na źle wszytą wkładkę. Pani próbowała namówić mnie na zakup mimo wszystko mówiąc, że "to się wychodzi". Zdecydowanie jednak odmówiłam zakupu obuwia z defektem i zapytałam czy jest możliwość zamówienia owych butów w innym sklepie BATA z przesyłką do domu. Pani poinformowała mnie, że nie ma takiej możliwości, a buty są dostępne jeszcze w tym rozmiarze w Bydgoszczy... Poprosiłam o spisanie modelu obuwia. Pani ciągle powtarzała, że nie ma innej możliwości zakupu. Na kolejną, wyraźną prośbę o spisanie modelu obuwia otrzymałam karteczkę. Zapytałam czy sklep internetowy już nie istnieje, skoro przez internet nie ma możliwości zakupu. Pani nadal zniechęcała mnie do zakupu butów w inny sposób niż u niej twierdząc, że po zakupie obuwia przez internet i tak otrzymam parę, którą właśnie mierzyłam. jest to oczywiście możliwe, ale sposób w jaki było to przekazane pozostawiał wiele do życzenia. Dowiedziałam się również, że z owego modelu co druga para obuwia miała podobną wadę. Nie rozumiem więc dlaczego sprzedawane są buty z defektem w taki sklepie jak BATA i za taką cenę!