Opinia użytkownika: Zośka_1
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Dzień 22.08.2010 r. to data "najświeższego" kontaktu z PKP... Nikogo chyba nie zaskoczę oceniając jakość usług negatywnie. Początek podróży- pociąg ma niewielkie opóżnienie (15 min), w środku oczywiście pełno ludzi - pociąg dalekobieżny. Udaje się nam znaleść miejsce siedzące w przedziale emanujacym swoistym zapachem PKP- wszyscy podróżni go chyba znają ;)... Po dwóch godzinach podróży w pociągu brakuje miejsc siedzacych, na korytarzach tłoczno. Wizyta w toalecie wiąże się z koniecznością przeciskania się przez tłum ludzi, omijania bagaży, budzenia śpiących na korytarzach. A w środku - lepiej przemilczeć - smród, brud i klasycznie nie ma wody. Po 10 godzinach "komfortowej" jazdy zjawiamy się na stacji docelowej z 40 min. opóźnieniem - mogło być gorzej. Obsługa- konduktorzy mili, nawet żartowali, panie w kasie ok. Ceny - czasem można taniej kupić bilet lotniczy.