Opinia użytkownika: Dzoanka
Dotycząca firmy: Boutique
Treść opinii: W poszukiwaniu sukienki na wesele trafiłam do boutique. Wygląd witryny przyciągał, cenówka była aktualna. Miejsce na starą kolekcję wyraźnie oddzielone od nowej, dodatki nieco schowane głębiej sklepu (słabo dostępne klientom). Ubrania ułożone kolorystycznie w ciekawie zestawionych kolorach. Wybór spośród sukienek spory jednakże zainteresowanie personelu klientem marne. Gdy wchodzi klient nikt nie mówi "dzień dobry" ani nie wita uśmiechem. ekspedientki są zajęte prywatnymi rozmowami. Dopiero po 15 minutach, gdy przejrzałam cały asortyment i wybrałam 2 sukienki do przymierzenia jedna z ekspedientek zapytała "czy w czymś pomóc" odparłam, że chcę przymierzyć. Gdy byłam w przymierzalni dziewczyna wróciła do przerwanej rozmowy z koleżanką. Raz zapytała czy dobry rozmiar. Wychodząc z przymierzalni zauważyłam wiszące w antyramie warunki zwrotu towaru. Podeszłam do kasy i powiedziałam, że chcę kupić jedną z sukienek. Ekspedientka bardzo się ucieszyła i ciągle się uśmiechała, gdy jednak zapytałam ją czy jeżeli w domu przymierzę sukienkę do butów i nie będzie mi pasować czy mogę oddać to uśmiech opadł jej od razu do domu i z niepokojem zapytała kiedy oddam. odparłam,że nie wiem i zapytałam ile mam dni na rozmyślenie się z zakupu i ekspedientka z niechęcią i cichym głosem powiedziała, że 7 dni. Zapakowała mi sukienkę do reklamówki i na pożegnanie powiedziała cichym głosem "do widzenia".