Opinia użytkownika: Patrycja_326
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Podjechałam z koleżanką na drive'a ponieważ składałyśmy małe zamówienie, mianowicie jeden napój. Każdy wie, że w naszym mieście nie sprawdza się zestaw słuchawkowy i tablica do zamówienia jedzenia co potwierdziło się również tym razem.5 razy powtarzałam Pani czego oczekuje a ona nie rozumiała.Podjechałyśmy do okienka zapłacić gdzie Pani poinformowała nas, że zamówienie nie zostało złożone tak jak należy i trzeba powtórnie podjechać do okienka.Padał deszcz więc wytłumaczyłyśmy jej, że tamta Pani nie rozumie i nie będziemy z otwartą szybą tkwić kolejne 5 min żeby jej wytlumaczyć, że chcę jeden napój. Pani wpadła w złość i mówiła, że ona nie raz mokła.Z okienka w którym wydaje się jedzenie wyglądały naprzemian 3 pracownice chichotając.Odjechałyśmy stamtąd, od tamtej pory wiem, że drive to bardzo zła opcja,człowiek się musi nakrzyczeć i jeszcze odjeżdża bez zamówienia.Nie polecam,powinni przywrócić stary system w ktorym zamawiało się przy okienku a nie do ''domofonu''.