Opinia użytkownika: Invigilacja
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Niestety nie mogę powiedzieć dobrego słowa na temat zachowania panów ochroniarzy w sklepie Tesco przy ulicy Żorskiej , w żadnym z hipermarketów nie widziałam tak niemiłego zachowania, fakt mają dbać o porządek w sklepie, ,żeby nic nie zginęło itp., ale to nieo znacza , że każdy ma się czuć jak złodziej. Postanowiłam to zgłosić w dziale obsługi klienta, w zamian za to dostałam mizerne przeprosiny ( po bardzo długim czasie oczekiwania na nie) i stwierdzenie , że ochrona działa według procedur. Przepraszam, jakich? Bardzo proszę, w takim razie nie robić kasy szybkiej obsługi dla klientów na końcu sklepu, ponieważ później należy zrobić długi spacer przez cały sklep, żeby z niego wyjść. Może to wyjście powinno być bliżej kasy, w zgodzie z procedurami??? Może to nie wina ochrony? Nie ma żadnej możliwości wyjścia przy najbliższej kasie pokazując ochronie paragon, ponieważ bez słowa zagradza drogę i nakazuje spacer przez cały sklep, nikogo nie interesuje paragon z kasy, po co go dajecie w takim razie? Niezła mi kasa szybkiej obsługi... ;) Wydaje mi się , że tego typu sklepy istnieją dla klienta, a nie na odwrót. Pani w dziale obsługi klienta miła i kompetentna, próbowała tłumaczyć niezbyt miłą sytuacje...