Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Drugi raz w przeciągu nie całych dwóch tygodni byłem w sklepie leroy merlin i muszę niestety stwierdzić, że obsługa poszczególnych działów nie wygląda najlepiej. Dwa razy na stanowisko z Glazurą czekałem 10 min na pana które je obsługuje. Gdy zgłosiłem się do pana z innego działu bez słowa mnie zbył i odesłał do wcześniej wspomnianego doradcy sprzedaży działu glazury którego obecnie nie było. Sklep jest czysty i raczej można w nim znaleźć wszystkie niezbędne artykuły jednak mimo dużej liczby pracowników uważam że i tak jest ich za mało a jeśli są to nie kwapią się do pomocy. Na kasie panuję raczej przyjazna atmosfera jednak w dniu dzisiejszym obsługiwała mnie pani która wyglądała bardzo agresywnie osobiście mi to nie przeszkadzało jednak nie wydaję mi się by takie osoby pracowały na kasie; agresywna fryzura, tatuaże w widocznym miejscu i duża ilość kolczyków.