Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Weszłam do Biedronki ażeby dosłownie kupić dwie rzeczy- mrożoną kawę oraz drożdżówkę. Po lewej stronie tuż za wejściem stoi wielki kosz, którego „zapomniano” wyłożyć workiem a więc wygląda on wręcz paskudnie, podobnie jak podłoga brudna i zadeptana, zarówno przed bramką wejściową jak i na sali sprzedaży przy napojach jak i pieczywie. Szybko odnajduję produkty które chcę kupić. Zauważam jeszcze nie rozdysponowaną paletę w jednej z alejek i kieruję się do kasy. Na cztery stanowiska są czynne dwie ale jedna z pań głośno stwierdza iż kasę zamyka i żeby do niej nie stawać. Dziwne to gdyż ludzi w kolejce sporo no ale cóż ….z nastawieniem iż chwile potrwa zanim zostaną policzone moje zakupy oglądam towary z oferty szkolnej. Tam w koszach przed kasami znajduje plecak ale nie ma on cenówki. Gdy moje zakupy zostają podliczone proszę o sprawdzenie jego ceny Pani kasjerki ta moją prośbę spełnia. Pyta się również czy wyrzucić pusty kubek po napoju który zdążyłam wypić zanim się doczekałam się na swoją kolej. Po dzisiejszych zakupach zastanawiam się za co Biedronka otrzymała wyróżnienie Jakość Obsługi. Fakt pracownice ubrane w stroje firmowe, niedawno obowiązujące jaskrawozielone koszulki polo z niebieskimi wstawkami mają identyfikatory ale są sztucznie grzeczne czasem burkliwe na sklepie panuje nie ład, podłoga brudna, brak ulotek promocyjnych i kolejki do kasy jako dopełnienie wszystkich negatywów. To nie takiej chyba polityki wobec klienta oczekuje się po laureacie tego programu.