Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Przyszłam wpłacic pieniądze na konto. Akurat udało mi sie trafic, ze jedna z dwóch obsługujących pań była wolna i zaprosiła mnie do swojego stanowiska. Zazwyczaj nie ma tu kolejek do obsługi, tylko po otwarciu banku i przed południem, bo oddział znajduje się daleko od centrum i odwiedzają go głównie mieszkańcy tej dzielnicy, a to w większości osoby w wieku "okołoemerytalnym" i mają dużo wolnego czasu, wiec idą do banku ;) Oddział jest niewielki. Są tu 2 stanowiska obsługi klienta usytuowane obok siebie. Niestety, często słychac (niechcący) co jest mówione przy stanowisku obok, np. kwota wpłacana/wypłacana, stan konta itp. Jest to krępujące i raczej niebezpieczne - nigdy nie wiem, czy ktoś nie podsłucha ile mam pieniędzy i czy potem nie zaczai sie na mnie ;) Jest to dla mnie jedyna rzecz na minus w tym banku - reszta jest bardzo dobra: pracownicy są życzliwi i uśmiechnięci, obsługa jest sprawna, zawsze można się zapytac gdy się czegoś nie rozumie, np. w związku z obsługą konta przez internet i pracownicy pomogą, wyjaśnią, a nawet pokażą przy specjalnym stanowisku komputerowym w oddziale. Dodatkowo w upalne dni klimatyzacja naprawdę działa tu na najwyższych obrotach - jest wyraźnie chłodno.