Opinia użytkownika: Malwina_100
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Jak wiadomo sklepy NETTO nie są w swym wizerunku bardzo dobrej jakości ale są tanie! Klient więc powinien przede wszystkim zwracać uwagę na cenę a nie na jakość obsługi, gdyż wiadomo, że będzie ona o wiele niższa niż np. w Almie itp. Denerwują mnie klienci, którzy wręcz się awanturują w sklepie NETTO, a zdarza się to często. Rzeczywiście w Netto są o wiele tańsze produkty niż w innych placówkach handlowych, mówię tu także o markowych towarach, jak krem Nivea, tampony OB, czy szampony do włosów znanych marek. Oczywiście asortyment jest za to bardzo płytki. Dziś znalazłam odżywkę do włosów tylko jednej marki i rodzaju, nie było wyboru. Ale kupiłam. Następna rzecz charakterystyczna dla akurat tej placówki NETTO to notoryczne ogromne kolejki i mało czynnych kas, bo jedna lub dwie, na których co chwilę są jakieś problemy z działaniem sprzętu itp. Dodając do tego klientów często z rodzin biedniejszych i może odrobinę patologicznych, robi się tu bałagan, gdyż oczekujący w kolejce strasznie się denerwują, co często doprowadza do awantur a nawet prób bójek. Aczkolwiek pracownicy na kasach mimo kiepskich warunków pracy i stresu są mili dla klientów i próbują im jak najlepiej doradzić i pomóc.