Opinia użytkownika: Grzegorz_547
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: W dniu 16 sierpnia udałem się na zakupy do sklepu Real mieszczącego się przy ulicy Sosnkowskiego w Opolu. Parking przed hipermarketem był utrzymany w należytym porządku, wózki, które stały w wiacie były ustawione równo, ich ilość była taka, że nie przeszkadzała w poruszaniu się po parkingu. Wejście do sklepu było czyste, pozbawione niedopałków papierosów czy też innych zanieczyszczeń. Przy kołowrotkach prowadzących na salę sprzedażową stał ochroniarz pilnujący wejścia, koszyki były ułożone równo i w sposób ułatwiający wzięcie ich przez klientów. Pierwsza aleja wyeksponowana była towarami aktualnie będącymi w promocji. Jednak ilość towarów ( związanych ze szkołą) i ich ekspozycja, utrudniała poruszanie się w tej alei. Na półkach, w innych strefach sklepu towar wyeksponowany był w poprawny, przejrzysty sposób. Ceny były przyczepione pod towarami do których się odnosiły. Na dziele warzyw i pieczywa ilość worków do pakowania była odpowiednia. Po znalezieniu interesujących mnie towarów udałem się do kasy. W kolejsce byłem 3-ci, czas oczekiwania to około 5 minut. Kasjerka przywitała się uprzejmie... i w tym momencie przyszła, prawdopodobnie kierowniczka kas wraz z ochroniarzem i zaczęła wybierać pieniądze z kasy. Proces ten trwał około 5 minut. Dodatkowo wg mnie nie powinien odbywać się przy klientach, chociaż ze względu na standardy bezpieczeństwa związane z konwojem pieniędzy oraz ze wzg. na bezpieczeństwo samych klientów. Po zabraniu pieniędzy, kasjerka zabrała się za kasowanie towarów. Miał problem z nabiciem punktów z dodatkowych kuponów payback ( ja wiedziałem jak to zrobić). Po skasowaniu towarów, kasjerka podała kwotę do zapłaty. Na koniec pożegnała się. Wart opisania jest też bałagan jaki panował za kasą. Zielone siatki były porozrzucane za kasą, część zwisała z półki wygladając bardzo nieestetycznie.