Opinia użytkownika: Bartosz_327
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Od momentu wejścia do sklepu aż do wyjścia (byłem tam 42minut) starałem się uzyskać pomoc od 6 sprzedawców, ale wszyscy ignorowali mnie, mówiąc -proszę poczekać jestem teraz zajęty, postanowiłem więc poszukać kogoś innego z obsługi. Kiedy już udało mi się zaczepić kogoś, okazało się, że wysoki łysy pracownik z wąsem znalazł się na dziale budowlanym przypadkowo, był z innego działu i nie potrafił udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące zaprawy tynkarskiej oraz murarskiej, chociaż pytałem o podstawowe rzeczy, czyli o wydajność tynku oraz cenę. Pracownik podał cenę znacznie różniącą się niż cena która widniała nad produktem, po czym zniknął gdzieś między regałami. Będąc przy kasie okazało się że tynk który wziąłem był o 13% droższy niż powiedział mi pracownik, a 10% droższy od widniejącej ceny. Pracownik przy kasie stwierdził że to nie jego wina, a ceny mogą być różne. Aby wyjaśnić niejasność musiałem poczekać na pracownika działu budowlanego. Czekałem około 24 minut przy kasie. Pracownik stwierdził że się pomylił. Jednak nikt w sklepie nie wiedział dokładnie jak jest cena tego towaru.