Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Przy kasie do której stałem ok. 30 minut (dużo ludzi pomimo poniedziałku a nie weekendu), Pani kasjerka niedbale poniewierała moimi zakupami doprowadzając do przebicia wieczka jogurtu. Przez to duża partia zakupów (wyprawka szkolna dla syna) został wybrudzona ww. produktem mlecznym. Na moją uwagę, że to ja mam zapłacić za te produkty i wymagam żeby były w stanie nienaruszonym, Pani coś po nosem odburknęła. Po tym na koniec wszystkiego okazało się, że jeden z artykułów nie jest wprowadzony do systemu, przez co nie mogę go nabyć. Stwierdziłem, że jest on mi niezbędny i zaczekam aż zostanie doniesiony kod tego artykułu. Cała operacja od rozpoczęcia podliczania do mojego odejścia od kasy trwała ok. 20 minut, a dodatkowo zostałem zmuszony do dwukrotnego regulowania płatności, żeby kolejni Klienci nie czekali aż ja dostanę swój produkt bez kodu kreskowego.