Opinia użytkownika: Ahmeni
Dotycząca firmy: Hewlett-Packard
Treść opinii: Druga już obserwacja dotycząca kontaktu z serwisem HP. W odróżnieniu od skandalicznego kontaktu telefonicznego (a raczej jego braku), odpowiedź, udzielona przez Pana T. P., na e-mail była szybka i bardzo profesjonalna. Na mail wysłany w piątek wieczorem, otrzymałem odpowiedź w poniedziałek o 11:03. Odpowiedź była bardzo precyzyjna, a ponieważ symptomy zostały rozpoznane przez pracownika Pomocy Technicznej HP jako wskazujące na usterkę objętą naprawą gwarancyjną, otrzymałem też od razu dokładną instrukcję, jak złożyć zgłoszenie serwisowe celem przekazania sprzętu do serwisu. Odpowiedź była sformułowana profesjonalnie i uprzejmie, jednoznaczna, bez żadnych "gdyby" i "może". Streścić ją można tak: objawy wskazują na usterkę, prosimy o przesłanie komputera do serwisu, celem zdiagnozowania i naprawy. To jeden z dwóch moich najmilszych epizodów związanych z pomocą techniczną.