Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Pracownicy nie posiadają zbyt wiele wiedzy na temat sprzedawanych produktów. Część z nich z całą pewnością bazuje na tych informacjach, które są napisane, mało potrafią dodać od siebie. Nie są kompetentni. Na stanowisku komputerowym jeden z pracowników podszedł do mnie - klienta - po około kilkunastu minutach. Inni z personelu również nie pomagali klientom od razu, raczej pilnowali porządku, obserwując klientów, pomagali im, gdy zostali poproszeni, zawołani. Wspomniany pan nie miał szacunku do klienta - natychmiast przeszedł na "ty". Nie posiadał większej wiedzy z zakresu komputerów - informacje czytał z zamieszczonych obok i na sprzęcie informacji, niewiele dodając od siebie. Znał się na kartach graficznych. Potrafił ocenić i porównać według parametrów różne notebooki. Doradcą był miernym. Personel w kasie oraz w Punkcie Obsługi Klienta był milszy, bardziej uprzejmy i kompetentny. Kasjerka udzieliła wyczerpujących informacji o udzielanej promocji. Pracownica Punktu poinformowała, co jest potrzebne, by gwarancja zakupionego sprzętu komputerowego była ważna. W Informacji szybko i bezproblemowo wystawiono fakturę.