Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: merlin.pl
Treść opinii: Skuszona ofertą jaką otrzymałam na adres e-mailowy z Klubu Merlina pod hasłem Magia Francuskich Perfum, do 50% taniej postanawiam skorzystać z promocji i zamówić perfumy które już od dawna bardzo mi się podobały. Cena jest bardzo atrakcyjna choć ta rynkowa chyba dla podkreślenia jej okazjonalności ciut zawyżona. Jak zawsze tak i tym razem nie mam żadnych problemów z złożeniem i finalizacją zmówienia. Stronę i jej funkcjonowanie znam dość dobrze gdyż klientką Merlina jestem już kilka lat. Z uwagi na ten fakt nie wymagane jest abym potwierdzała zamówienie po otrzymaniu stosownego maila. Czas oczekiwania 24h też mnie w pełni satysfakcjonuje. Pozytywów ciąg dalszy- szeroki wachlarz form odbioru ( paczka kurierska lub pocztowa, księgarnie PWN paczkomat oraz inne szczegółowo opisane w zakładce warunki zakupu /czas i koszt dostawy w pasku na dole strony i podane w opcjach wyboru podczas finalizacji zamówienia. Ja najczęściej wybieram i tak mam ustawione na swoim koncie opcję odbioru w punkcje stacjonarnym Merlin. Dodajmy jeszcze duży i różnorodny asortyment częste promocje, kilka kanałów komunikacji z działem obsługi klienta( telefon, fax, e-mail, adres korespondencyjny) i mamy Jakość Obsługi na bardzo dobrym poziomie z małym minusem jakim jest brak oznaczenia czasu obowiązywania promocji oraz brak niektórych zapachów z ofert (najprawdopodobniej już wykupionych).