Opinia użytkownika: noreczka
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Wybrałam się dzisiaj z zamiarem kupienia wymarzonego ekspresu do kawy, a że wyczaiłam promocyjna cenę w sklepie rtv euro agd udałam się bezpośrednio do półki gdzie stoją ekspresy. Bardzo się ucieszyłam, że egzemplarz był na półce dzięki czemu mogłam się mu dokładnie przyjrzeć... ale na próżno szukałam pomocy jakiegoś pracownika... przeszłam kilka razy przez całą salę ale spotkałam tylko 2 panów w żółtych koszulach, którzy niestety byli zajęci. PO pewnym czasie stwierdziła, że chyba muszę przy kasie zapytać. Podeszłam do kasy i trafiłam do punktu informacyjnego i co mnie mile zaskoczyło akurat przyszedł sam kierownik. Zapytałam czy są dostępne inne egzemplarze pożądanego produktu, niestety nie było a ten na półce miał kilka usterek i nie działał tak jak trzeba. Bardzo mnie to zmartwiło, ale jednocześnie byłam wdzięczna pracownikowi obsługi za szczere odradzenie zakupy danego towaru. Pan nawet sprawdził w jakich sklepach produkt jest jeszcze dostępny...niestety niewiele mi to dało, bo nie mogłam go zamówić ani prosić o ściągnięcie go do sklepu w Opolu. Niezbyt mi się to spodobało i to mnie przekonało do zakupu w innym miejscu. Zdecydowanie nie zależy im na sprzedaży. Podczas mojego rekonesansu ekspresu doszła do moich uszu też opinia jednej pani, która chciała kupić odkurzacz. Podsumowała ona sprzedawcę zdaniem, że raczej mu nie zależy na sprzedaży i mu się w ogóle nie chce ani doradzić, ani nic innego. Porażka... a niby takie bezrobocie i ludzie pracy nie mają...