Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Weszłam do sklepu o godzinie 14:25. Przeszłam się między półkami rozglądając się po sali sprzedaży. Wszędzie panował porządek mimo, że była akurat dostawa towaru. Półki i podłogi były czyste, towar był ładnie eksponowany. Podczas przechadzania się po sali zostałam powitana przez sprzedawczynię i zapytana czy potrzebuję pomocy. Odmówiłam by spokojnie obejrzeć dziecięce buty. Po kilku minutach poprosiłam o pomoc w dobraniu odpowiedniego rozmiaru. Ze względu na to, że bardzo trudno jest dopasować buty małemu dziecku, sprzedawczyni nie mogła mi dokładnie polecić rozmiaru ani modelu. Mimo to starała się, zadawała mi pytania by ustalić dokładniejsze potrzeby oraz pokazywała różne modele. Po kilkunastu minutach zdecydowałam się na zakup. Razem ze sprzedawczynią podeszłam do kasy. Z własnej woli sprawdziła w systemie komputerowym w jakich innych sklepach w Gdańsku mogłabym ewentualnie wymienić buty na większy rozmiar. Mówiła przy tym o zaletach bucików. Obsługa przy kasie przebiegła bardzo miło i sprawnie. Wyszłam o godz. 14:45. O godzinie 16:05 wróciłam by dokonać zwrotu. Przy kasie była kolejka. Kiedy czekałam na moją kolej zauważyłam, że sprzedawczyni wita wszystkich wchodzących klientów i stara się pomóc wszystkim w miarę możliwości ponieważ, jak powiedziała, była sama na sali. Zwrot przebiegł bardzo sprawnie. Sprzedawczyni była miła, przywitała mnie i pożegnała zapraszając do ponownej wizyty.