Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Moja satysfakcja z usług operatora Play została mocno zachwiana gdy się okazało iż zasięg dostępu do mobilnego internetu (Play on line ) jest mocno zawężony. Będąc na wczasach w małej miejscowości Osiek(województwo pomorskie) okazało się że tam jest brak sygnału. Po telefonicznym kontakcie z infolinią dowiedziałam się w których miejscowościach usługa Play jest możliwa. Upewniłam się również iż modem może współpracować z dowolnym komputerem. Na początku myślałam iż problem wynika z jakiś wad technicznych. Zadzwoniłam więc na bezpłatny numer * 500 by to wyjaśnić. Automatyczny głos pani pokierował mnie do wybrania opcji 4- problemy techniczne. Przed połączeniem z konsultantem zostałam poinformowana iż rozmowa zostanie nagrana, i jeżeli nie wyrażam na to zgody mam się rozłączyć. Na początku bardzo słabo słyszałam swojego rozmówcę ale na moją prośbę podjął on działania które tą słyszalność poprawiło. Konsultant z którym rozmawiałam na infolinii był kulturalny i uprzejmy. Przedstawił się i przywitał, na koniec życzył mi miłego dnia. Sprawdził szybko obszar gdzie Internet może działać. Samo połączenie z Biurem Obsługi Klienta również nastąpiło szybko i bez zbędnego oczekiwania. Tak więc do działania infolinii nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń, dodam tu iż jest ona czynna 7 dni w tygodniu od godziny 7 do 24 i to też jest in plus. Niestety priorytetowy element jakim jest nie ograniczony zasięg usług jak się okazuje jest na bardzo niskim poziomie. Tak więc na przyszłość muszę wcześniej sprawdzić czy miejscowość do której się wybieram jest obsługiwana przez Play czy też nie.