Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Już kilka razy pisałem o Polo Markecie. Niestety niezbyt pochlebnie i musze się przyznać, że nie wiele się w nim zmieniło na lepsze. Mam dziwne wrażenie, jakby ktoś kto zarządza tą placówką nie dokońca wiedział czego chce, co chce osiągnąć i jaki jest tego cel. Standardowym i najczęściej spotykanym problemem w tym sklepie są kolejki przy kasach. Wiem, że pracownicy kas wykładają także towar i zajmują się halą sprzedaży, ale uważam że to właśnie obsługa przy kasie jest najważniejszym źródłem informacji o sklepie. Zazwyczaj czynna jest jedna kasa,czasami zdarza się że otwarta jest jeszcze kasa monopolowa. Niestety najgorzej jest jak jedyną czynną kasa jest ta na stoisku monopolowym. Właściciel powinien większą uwagę zwrócić na te aspekt. Ponadto odwieczne kolejki na dziale z wędlinami i podejśc ie pracujących tam osób do klienta: 1. sery żółte - nie rozumiem dlaczego ser żółty jest krojony wcześniej i pakowany w folię. Jestem zwolennikiem tego, aby ser był krojony przy kliencie i nie musiał on być zmuszony do przeszukiwania lodówki (w której niekiedy panuje istny sajgon:) ) w celu znalezienia porcji sera jemu odpowiadającego 2. odwieczne kolejki. Pomomo że na dziale niekiedy są trzy, czy nawet cztery osoby zdarza się że obsługuje jedna lub dwie, a kolejki niekiedy sięgają całej długości lady i zakręcają aż na dział z owocami. Z kwestii wizerunkowych samego sklepu jestem ogólnie zadowolony. Plusem jest niewątpliwie jego poloże nie w samym środku miasta w galerii handlowej.