Opinia użytkownika: iwa_12
Dotycząca firmy: DIDO
Treść opinii: Dzisiaj wybrałam się z córką do sklepu z zabawkami po prezent dla dziecka. Wybrałyśmy niedawno otworzony sklep w Galerii Centrum. W sklepie oprócz zabawek można kupić artykuły sportowe, przybory szkolne i biżuterię dla dziewczynek. W trakcie naszych zakupów nie było innych klientów. Byłam ja z córką i sprzedawczyni zajęta rozmową z koleżanką. Dosyć długo krążyłyśmy po sklepie jednak Pani sprzedająca w tym sklepie wcale nami się nie interesowała. Opowiadała koleżance dosyć głośno o problemach jakie ma przy ułożeniu swojej fryzury, o sukience, którą kupiła na wesele itp. Ogólnie w sklepie podobało mi się, duży wybór zabawek i artykułów szkolnych, zabawki na każdą kieszeń i te tańsze i takie porządne firmowe. Artykułt szkolne też ciekawe, kolorowe piórniki, długopisy, żele świecące, fajne kredki. Na półkach też był ład i porządek. Komfort zakupów dosyć duży tylko na pomoc sprzedawcy nie można liczyć. Tak była zafascynowana rozmową o sobie, że w momencie kiedy podeszłam aby zapłacić za towar przywitała mnie zdaniem cyt." tylko, ta sukienka była trochę zaszczupła w pasie". W tym samym też czasie kiedy wbijała towar na kasę, nadal kontynuowała rozmowę. W między czasie podała mi paragon, wzięła pieniądze ode mnie i nadal rozmawiała z koleżanką, na mnie nawet nie spojrzała. Wnioski nasuwają się takie: sklep dobrze wyposażony,z przystępnymi cenami, w dobrym punkcie sprzedażowym, schludny i czysty, bardzo dobry dostęp do towaru, dużo przestrzeni. Właściciel wiele włożył wysiłku w jego organizację tylko niezbyt dobrze dobrał obsługę. Kobieta mało zaangażowana w swoją pracę, a to przecież w dużej mierze zależy od niej czy klient wróci do tego sklepu. I właśnie w takich sklepach tajemniczy klient jest bardzo potrzebny, gdyż właściciel nie jest w stanie zauważyć wszystkiego, a przecież to jego biznes.