Opinia użytkownika: Barbara_291
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W dniu dzisiejszym odwiedziłam Tesco w Polkowicach celem zrobienia szybkich zakupów. Stoisko mięsne jak zwykle tam, słabo zaopatrzone ale jeśli chodzi o wędliny to nieco lepiej. Następnie przeszłam stoisko owocowo warzywnicze tutaj nie kupiłam nic, ponieważ ceny nie były atrakcyjne i towar również nie pierwszej jakości. Zadowolona jestem z jakości pieczywa w tym sklepie. Jest różnorodność asortymentowa i świeżość nie budząca wątpliwości. Chłodnie i zamrażarki też funkcjonują i towar w nich był bez zarzutu. Nie miałam wiele czasu, więc czym prędzej przeszłam do kas a tu ogromne zdziwienie. Kasy czynne 2 , a kolejka po kilka osób. Byłam 6 w tej kolejce, nikt przez cały mój czas oczekiwania nie uruchomił dodatkowej kasy. Czekałam prawie 15 minut to dłużej niż robiłam tu zakupy. Nie byłam z tego zadowolona i żałowałam że nie robiłam zakupów nieopodal np w Netto. Pamiętam , że tam szybko zostaje rozładowana kolejka. Gdy czekałam w tej kolejce uwagę moją przykuł punkt obsługi klienta. Gdy robiłam zakupy jeszcze na sklepie zanim stanęłam do kolejki do kasy widziałam pana który stał przy obsłudze klienta i coś załatwiał, minął jakiś czas i teraz znów ten sam pan nadal stał przy obsłudze klienta. Ja zostałam skasowana spakowałam swoje produkty a ten pan nadal tam stał. Podkusiło mnie aby sprawdzić co się dzieje że obsługa klienta trwa ponad dobrych 25 minut a może dłużej. Po chwili wszystko stało się dla mnie jasne. Młoda świeżo przyjęta pani nie radziła sobie z wypisaniem faktury, a zawołana do pomocy kierowniczka zignorowała ja słowami : co pierwszy raz tu pracujesz? Odpowiedziała tak jetem na zmianie dopiero od tygodnia. Kierowniczka wzruszyła ramionami a pan nadal czekał. Potrzebował zwyczajnie faktury na zakupiony tutaj towar. Przecież wystawienie dokumentu powinno byś prestiżem a tutaj najwyraźniej nie miano na to ochoty, po stoi i sobie pójdzie bo się być może nie doczeka. Co za ignorancja skoro ktoś jest tu zatrudniony pierwsze dni to jakim prawem sam obsługuje klienta bez pomocy i przyuczenia . Nie wiem jak długo ten pan tam jeszcze czekał , ale wiem że gdy ja odeszłam faktura była nadal w lesie czyli na etapie wprowadzania NIP i nadal coś nie można było zrobić aby wprowadzić jego dane. Jest to dla mnie nie do pomyślenia. Dlatego wystawiam niską ocenę za brak kompetencji zła organizację i lekceważenie klienta.