Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W dniu dzisiejszym zadzwonił do mnie pracownik sieci z propozycją (aktywną sprzedażą i przedstawieniem korzyści) przedłużenia umowy sprzedażowej. Pracownik początkowo przedstawił się i zapytał mnie, czy mogę rozmawiać? Pracownik miał bardzo miły i uprzejmy glos. Wyraziłem zgodę na dalszą konwersację. Pracownik zapytał mnie, czy jestem zainteresowany zakupem dodatkowej aktywacji, dostanę bardzo preferencyjne warunki... Pracownik przedstawił szereg korzyści, dlaczego właśnie ja powinienem zakupić tą aktywację. Dodatkowo pracownik na moje wątpliwości potrafił w odpowiedni sposób umotywować i przekonać mnie do zakupu. Na koniec rozmowy podziękowałem, pracownik zapytał mnie, za jaki okres może się ze mną skontaktować. Kontakt i obsługa klienta poprzez infolinię. Po wymianie zdań, pracownik podziękował za rozmowę.