Opinia użytkownika: Łukasz_1185
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Wczoraj tj. 12.08.2010 miałem okazję robić zakupy w hipermarkecie tesco przy ul. Józefa Wybickiego. Sklep nie posiada miejsca parkingowego, mieści się na osiedlu. Brak parkingu nie utrudnia jednak znalezienia miejsca ponieważ przy okolicznych blokach jest go pod dostatkiem i można spokojnie zaparkować nie więcej jak 100m. od sklepu. Po zaparkowaniu auta udaliśmy się do sklepu. wchodząc pierwsze co zobaczyliśmy były rozwalone wózki w miejscu gdzie powinny być poukładane dla klientów. przeszliśmy przez bramkę i skorzystaliśmy z jednego wózka. To co jeszcze rzuciło się w oczy po wejściu do sklepu to ogromne kolejki przy kasach. na 7 kas były obsadzone tylko 2 (jedna z alkoholem i jedna normalna. Zaczęliśmy chodzić po sklepie w celu znalezienia towaru który nas interesuje. niestety nie było opisów przy rzędach gdzie był wystawiony towar więc trzeba było szukać. Brak oznakowanie jest tu dużym minusem biorąc pod uwagę że na cały sklepie były dwie osoby które tak zaangażowane w robienie opisów na produkty całkowicie ignorowały klientów. Oczywiści obie osoby na sklepie naradzały się co jak zrobić i robiły tą samą rzecz którą równie dobrze mogłaby robić jedna osoba. na półkach było czysto i towar dobrze poukładany. Po znalezieniu produktów które nas interesują udaliśmy się do kasy przy których czekały nas ogromne kolejki. Przed nami było około 10osób. Klienci, którzy stali dłużej w kolejce już byli zniecierpliwieni i zaczęli się wykłócać z kasjerkami, które najwyraźniej nie umiały załagodzić sytuacji. Po około 5min. stania w kolejce pojawiła się jedna osoba z zaplecza i otworzyła kolejną kasę. udaliśmy się do nowo otwartej kasy i od razu zostaliśmy obsłużeni. Kasjerka była miła i uprzejma, powiadomiła nas o promocjach, spytała się czy mamy kratę lojalnościową powiedziałem że tak i nabiła nam punkty. po spakowaniu produktów wyszliśmy z sklepu (co się rzucało w oczy to nadal bałagan przy wejściu, wózki były porozstawiane praktycznie na całym przejściu). Sumując wizytę najbardziej można się doczepić organizacji pracy, która jak widać jest fatalna (z rozmów pracowników wynikało że mieli jeszcze dostawę, którą przyjmowała osoba która nas obsługiwała). Zbyt mało personelu na zbyt wiele obowiązków co powoduje że poziom obsługi drastycznie spada, widzieliśmy 5-ciu pracowników i żadnego managera, który mógłby pokierować pracą tak by nie utrudniać klientom robienia zakupów. Również można się doczepić zaangażowaniu personelu (dwie osoby na sklepie ignorowały całkowicie klientów) wiedza i przeszkolenie również było słabe ponieważ kasjerki nie potrafiły sobie poradzić z zniecierpliwionymi klientami co powodowało kłótnie na sklepie i w znacznym stopniu pogarszało atmoswere panującą w sklepie. jedynym plusem tej wizyty może być łatwość dojazdu i przystępność miejsc parkingowych dzięki lokalizacji sklepu. Dlatego wystawiam ocenę -4