Opinia użytkownika: Grzegorz_547
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W sobotę, tj. 7 sierpnia udałem się na zakupy do sklepu Tesco w Żywcu. Parking przed sklepem utrzymany był w względnym porządku, jedak przy wiacie z wózkami leżały w nieładzie uszkodzone kartony. Wejście do sklepu ( pasaż) było czyste. Przy kołowrotkach ustawione były koszyki. Ilość ich była odpowiednio duża więc nie było problemu, kiedy to trzeba ich szukać po całym sklepie. Towar na półkach ułożony był w miarę poprawnie ( trzeba pamiętać że był to sobotni wieczór). Braki na półkach były uzupełniane. Jednak osoba, która to robiła na dziale z chemią, puste katony rzucała na środek przejścia uniemożliwiając przejście klientom. Negatywnie oceniam sposób ułożenia sklepu. Niejednokrotnie towary wystawione były w miejscach w których byśmy się ich nie spodziewali. Np. ciastka i słodycze. Wystawione były na końcu sklepu obok alejki z wodą i piwem. Żeby znaleźć interesujące mnie produkty, musiałem przejść 2-3 razy cały sklep. Kasa była czysta, kolejka do kasy była dość długa ( byłem 4-ty), a czas oczekiwania na obsługę to około 6 minut. Kasjerka przywitała się, jednak sprawiała wrażenie niezainteresowanej tym co robi. Kasując moje produkty rozpoczęła "obsługę" kolejnego klienta zapytaniem o kartę na punkty. Na koniec pożegnała się.