Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Moje spostrzeżenie jest krótkie i chyba nawet trochę zabawne. W dniu 10 sierpnia zadzwoniła do mnie pani z mBanku. Przedstawiła się i zapytała czy może zająć mi chwilkę. Odpowiedziałam, że niestety nie ponieważ jestem w pracy. Poinformowałam ją by zadzwoniła koło godziny 18. Pani odpowiedziała, ze tak zrobi. Pożegnała się i rozłączyła. O godzinie 18 nikt nie zadzwonił, ale za to nastepnego dnia rano znowu miałam telefon z mBanku. Tym razem dzwonił pan. Po miłym przedstawieniu się i zapytaniu czy może zająć chwilę poinformowałam go, ze nie bo jestem w pracy. Ma zadzwonić koło 18. Przyjął do wiadomości i rozłączył się. Oczywiście koło 18 nikt nie zadzwonił. Za to 3 dnia rano znowu miałam telefon z mBanku. Zadzwoniła kolejna pani, która była bardzo miła. Nie wiedziałam czy mam się już śmiać z tej sytuacji czy co. Na pytanie czy może zająć chwilkę czasu odpowiedziałam, ze już 3 dzień dzwoni do mnie ktoś z mBanku i już 3 raz tłumaczę by zadzwoniono po południu bo jestem w pracy. Pani powiedziała mi, że najwyraźniej po południu nie ma kto zadzwonić i automatycznie rozmowa przekazywana jest do wykonania na następny dzień. Ustaliłyśmy, że ktoś zadzwoni w sobotę w ciągu dnia. Mam nadzieję, że jutro nie odbiorę kolejnego telefonu będąc w pracy. Chyba jednak organizacja tam trochę szwankuje.