Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Po drodze do domu odwiedziłam hipermarket Tesco w Galerii Łódzkiej w celu drobnych, szybkich zakupów. Ogólnie towary były na półkach należycie wyeksponowane. Miałam drobny problem przy stoisku warzywnym, nie byłam pewna ceny pomidorów, gdyż przy skrzynce była inna etykieta cenowa niżeli na wiszącej nad nimi. Brakowało także etykiety przy koperku. Podczas "spacerku" po alejkach towarzyszyła mi i wszystkim klientom reklama TESCO, która w pewnym momencie drażniła. Komunikat kilku zdaniowy pojawiał się na okrągło. Po dokonaniu wyboru produktów podeszłam do jednej z kas. Kolejki były średniej długości. Kasjerka wyglądała czysto i schludnie, nie witała klientów, ani nie mówiła nic po wydaniu paragonu.Wypowiadała tylko dwa zdania. Podawała należną kwotę oraz proponowała kartę clubcard. Dotyczy to zarówno klientki przede mną jak i za mną oraz mnie. Obsługa choć dość szybka była mechaniczna.Po odejściu od kasy okazało się, że pomidory są w tej droższej cenie. Nie miałam czasu wyjaśniać tego "nieporozumienia".