Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Na początku lipca otrzymałam folder z promocjami pakietowymi Cyfrowego Polsatu. Ich oferty przedstawiały się dosyć ciekawie i postanowiłam z jednej skorzystać. Był to pakiet Familijny z możliwością powrotu do pakietu Mini po okresie 3 miesięcy, umowa jest zawarta na okres 29 miesięcy W tym momencie zaczął się problem. Po pierwsze: aktywacja pakietu miała nastąpić w ciągu kilku godzin a trwało 4 dni pomimo , że kilkakrotnie rozmawiałam z konsultantem na infolinii. Po każdej rozmowie miało być wszystko w porządku. ale efektu i tak nie było. Po drugie: w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy przez infolinie miałam otrzymać umowę pisemną na wybrany pakiet. Pomimo moich ponownych rozmów z konsultantami do tej pory jej nie otrzymałam. Minął już ponad miesiąc i dalej nic . Jeżeli oferują coś nowego swoim abonentom to powinni dotrzymywać terminów zawarcia umowy. bo to jest dla klienta bardzo ważne.