Opinia użytkownika: Anna_2101
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Dnia 9 sierpnia podjechałam do dyskontu LIDL przy ulicy Strusia w Krakowie. Zwróciłam uwagę na teren zewnętrzny, który był czysty. Pod wiatą z wózkami również było czysto. Na samym początku wejścia obok systemu prowadzenia klienta były umieszczone aktualne gazetki . Towar na wejściu był ładnie ułożony i dostępny dla klientów. Stoisko z warzywami posiadało bogatą ofertę warzyw i owoców wraz z opisami cenowymi. Kosze z artykułami przemysłowymi zostały ułożone prawidłowo oraz posiadały ceny. Po dokonaniu zakupów podeszłam do kasy. Przede mną była jedna osoba. Kasjer, który kasował poprzedniego klienta był bardzo nieuprzejmy. Klient ponieważ chciał zapłacić za zakupy kartą płatniczą bez uprzedniej zgody pracownika sam włożył kartę do terminala na co pracownik zareagował w nieuprzejmy sposób mówiąc opryskliwym głosem „czy mógłby pan tego nie wkładać”. Kiedy przyszła moja kolej nie zostałam przywitana przez pracownika, kasjer wypowiedział kwotę do zapłaty a następnie wydał zgodną resztę jednak nie podziękował za zakupy a nawet nie podziękował. Pozytywnie można ocenić czystość w sklepie, ekspozycję towarów jednak obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia.