Opinia użytkownika: Radek_7
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Udałem się do salonu Ery po odbiór telefonu oddanego w ramach reklamacji. Problem wystąpił z głośnikiem, który działał na pół gwizdka i nie reagował na podgłaśnianie. W kolejce czekałem około 20 minut. Gdy już się doczekałem konsultant udał się na zaplecze po mój aparat. w rozliczeniu reklamacji otrzymałem 4 kartki formatu A4 z jakimiś rozliczeniami i firmowymi notatkami - nie wiem w jakim celu. Gdy zadałem proste pytanie: Czy reklamowana usterka została naprawiona? konsultant zrobił dziwną minę i odpowiedział, że nie wie. Zapytałem więc czy może to wyczytać z tych papierów, na co odpowiedział, że nie i nie jest w stanie sprawdzić, bo cyt. " zawsze dostajemy z serwisu te papiery i on nie wie czy ten telefon jest naprawiony, czy nie. Więc pytam po co mi taki konsultant, który nie wie czy moja reklamacja została uznana i nie może mi pomóc w sprawdzeniu telefonu. Generalnie nie wykazywał zainteresowania moim problemem. Na odchodne powiedział, że pewnie trzeba włożyć kartę SIM i sprawdzić - a tego akurat to ja oczekuję od pracownika operatora, który ma płacone za obsługę klienta. Ten salon, nawet po przebudowie jest pełen niekompetentnych pracowników.