Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Byłem pewien, że obsługa na wysokim poziomie jest w każdym salonie Deichmann. Jednakże się myliłem. Będąc w galerii Plaza, zaszedłem do salonu aby zobaczyć, czy są jeszcze w ofercie sandały. Po wejściu do środka można było zauważyć, że jest 2 pracowników oraz 2 klientów. Jak do tej pory w innych salonach, każdy klient był witany przez pracownika. Byłem pewien, że będzie tak samo, gdyż przy wejściu przechodziłem obok pracownika. Nic podobnego, pracownik nawet na mnie nie spojrzał. Pomyślałem sobie, że nie każdego musi witać. Oglądając ofertę znalazłem buty, które mi się spodabały, jednakże nie mogłem znaleść odpowiedniego rozmiaru. W związku z powyższym skierowałem się do pracownika, aby sprawdził mi, czy znajdę interesujący mnie rozmiar. Po przywitaniu się, zapytałem o odpowiedni rozmiar. Pracownik tylko spojrzał na pódełko i odpowiedział, że nie ma innych rozmiarów. Bardzo się zdziwiłem, że pracownik wie, że nie ma innych rozmiarów danego obuwia. Inne rozmiary były, jednakże nie pasowały do mojej nogi. Zniechęcony obsługą wyszedłem z salonu. Mam nadzieję, że następnym razem będzie inne podejście do klienta.