Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: o2.pl
Treść opinii: Korzystam z różnych adresów mailowych, wiadomo, zawodowo, prywatnie i internetowo, ponieważ uciążliwe jest sprawdzanie kilku kont pocztowych to wszystkie przekierowuję na prywatny adres gmailowy bo tamten portal wydaje mi się najlepszy. Niestety wadą jest to, że przekierowane adresy mailowe muszą być z innych portali. Pojawiła się potrzeba posiadania jeszcze jednego adresu mailowego. Zdecydowałam się na konto na o2.pl. Liczyłam, że pójdzie szybko i sprawnie. Nic bardziej błędnego założyć nie mogłam. Pierwszy krok to wybór loginu. Okazało się, że nie wychylam się z moją fantazją ponad przeciętną i wszystko co byłabym w stanie wymyślić już jest zajęte. W końcu po długich walkach o wolny login udaje się. Wypełnianie pozostałych pól obowiązkowe. Mogę tam wpisać szlaczki i zygzaczki ale musi być wypełnione. Wybranie sposobu przypominania hasła obowiązkowe. Ja hasła nie zapominam. Dane statystyczne, ciekawe czy ktoś je wypełnia prawdziwie. Zainteresowania, mam czy nie takie czy inne muszę zaznaczyć przynajmniej jedno, zaznaczam. Wyrażam zgodę na przetwarzanie umieszczonych tam głupot. Zbliżam się ku końcowi mojej męki... Czyżby? okazuje się, że tak mi się tylko wydawało 20 prób przepisania tekstu z obrazka i dalej źle. Rezygnuję. Straciłam czas, nerwy i chęci do współpracy z o2. Konta nie założyłam. Idę poszukiwać bardziej przyjaznego portalu.