Opinia użytkownika: AliG
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Dzisiaj musiałam iść zapłacić rachunki na pocztę. Po drodze miałam Urząd Poczty Polskiej, który jest umieszczony przy najbardziej ruchliwej ulicy w Rawiczu. Budynek jest wolno-stojący. Najgorsze jest to, że przed pocztą nie ma parkingu, trzeba zaparkować naprzeciwko poczty, na parkingu Biedronki a później przejść przez tą bardzo ruchliwą ulicę. Wejście do poczty jest po schodach, więc kobieta z dzieckiem w wózku będzie miała problem. Drzwi poczty też nie są przyjemne klientowi - są masywne i oporne, trzeba dużo siły żeby je otworzyć. Po wejściu na pocztę widzimy 7 okienek, z tego połowa nieczynna. Oświetlenie we wnętrzu jest dobre, wszystko dobrze widać, problem jest tylko z druczkami, ale jak się spytałam pani w okienku to zaraz wskazała miejsce. Kolejka na poczcie była. Czas oczekiwania na obsługę to około 15 minut. Obsługa bardzo dobra i miła. Ogólnie czas spędzony na poczcie nie dłużył się za bardzo, ale najbardziej doskwiera brak parkingu w tym miejscu oraz ciężkie, masywne drzwi wejściowe.