Opinia użytkownika: Zuzanna_57
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Do odwiedzin tej placówki zmusila mnie sytuacja. Posiadam konto internetowe w tym banku i jako, ze zmienilam numer telefonu musiałam pójść do oddziału i podać nowy numer, aby umożliwić mi dokonywanie transakcji przez internet. W banku kolejki nie było, ale nawet gdyby była, czekający mogą sobie wygodnie usiąść i poczekać w przytulnym według mnie oddziale, gdzie standardowo dominują barwy pomarańczowe, które przynajmniej mnie nastrajają optymizmem. Co do obsługi mogę znaleźć jeden mały minus, bo musiałam poczekac z 5 minut aż pani, która mnie obsługiwała dokończyła coś uzupełniać na komputerze, ale z drugiej strony przeprosiła mnie i poprosiła o chwilę cierpliwości, a że ja sie akurat nie śpieszylam to nie widziałam w tym problemu. Samą obsługę mogę ocenić na 5, gdyż wspomniana pani była kompetentna i wiedziała co w moim przypadku należy zrobić, wyjaśniła mi wszystko i pomogła w zmianie numeru i zalogowaniu się na stronie internetowej. Poza tym po wszystkim zapytala czy jestem jeszcze studentką i że jeśli skończe 26 lat żebym się zgłosiła aby zmienic konto ze studenckiego na jakieś inne korzystne. Obsługa zatem byla bardzo sympatyczna i wiem, ze jesli będę mieć jakieś wątpliwości albo pytania, to chętnie ponownie wybiorę się do tego oddziału.