Opinia użytkownika: Marta_772
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Staram się zawsze tankować na stacjach Orlen, gdyż mają dobre zaplecze ( tj. sklepik, toalety ) i miłą obsługę, często pracownicy tankują auta klientom. Tak też było i w tym przypadku. Auto zostawiłam "w rękach" pracownika obsługi, po czym udałam się do toalety, następnie do kasy. Podałam numer dystrybutora i poprosiłam o wystawienie faktury. Zapłaciłam, odebrałam fakturę i udałam sie do samochodu. Po chwili wybiegła do mnie pracownica z pretensją że zapłaciłam nie za swoje paliwo, że mój rachunek jest większy. Jeśli już pracownik się myli i kasuje nie ten dystrybutor to nie powinien zrzucać winy na klienta. Sprzedawczyni nagle zrobiła się bardzo nie sympatyczna, a tak na prawdę to moja dobra wola, że wróciłam na stację by dopłacić różnicę. Straciłam przy tym ponad 10 minut bo pani kiepsko sobie radziła dokonując zwrotu i ponownie wystawiając fakturę.