Opinia użytkownika: Łukasz_1185
Dotycząca firmy: RTV MIX AGD
Treść opinii: Dziś miałem okazję odwiedzić sklep z sprzętem RTV i AGD. Sklep mieści się na pasażu handlowym Tesco. Po wejściu do sklepu zacząłem oglądać towary. Sklep ma dużą powierzchnię więc jest tam dużo sprzętu wystawione, telewizory, wieże, kina domowe, lodówki, pralki, kuchenki praktycznie jest dostępny cały asortyment. Telewizory są włączone więc można spokojnie porównać jakość między różnymi modelami. Wszystko jest ładnie poukładane i podzielone na kategorie. Z opisów znajdujących się przy towarach można się było dowiedzieć bez żadnych problemów podstawowych informacji takich jak cena, funkcje. Wracając do mojej osoby po wejściu do sklepu zacząłem oglądać towar, jeden sprzedawca obsługiwał klientów, 3 stało obok kasy po drugiej stronie i żaden do mnie nie podszedł i nie przywitał. Inni klienci również sami chodzili ale tu nie mogę powiedzieć że nikt ich nie przywitał bo nie wiedziałem. Stanąłem dłużej przy lodówkach chcąc porównać ceny oraz funkcje. Miałem nadzieję że któryś z sprzedawców podejdzie i mi doradzi niestety po pobycie 10minut w sklepie nikt do mnie nie podszedł. Sam więc postanowiłem podejść do jednego z sprzedawców i poprosić o pomoc. Ten bez problemu poszedł zemną do towaru który mnie interesował i zaczął pytać co potrzebuje i w jakich cenach. odpowiedziałem ze chciałbym coś w miarę taniego, ale żeby było też dość funkcjonalne. zostały mi zaproponowane 3 rodzaje lodówek z zamrażalkami. sprzedawca nie miał identyfikatora więc nie miałem jak go zweryfikować. po opisie funkcji i poinformowaniu ile która kosztuje polecił mi jedną z nich. Po zdobyciu wszystkich informacji podziękowałem sprzedawcy, i wyszedłem ze sklepu. na koniec zostałem pożegnany i zaproszony do kolejnej wizyty. Podsumowując swoją wizytę mogę stwierdzić że sklep zasługuje na uwagę ze względu na cenę, wystawę gdzie można porównać jakość produktów, oraz komfort oglądania i poruszania się po sklepie. Co do obsługi była kompetentna, wszystkie osoby które widziałem na sklepie były ubrane w strój służbowy (sprzedawca który mnie obsługiwał nie miał widocznego identyfikatora). Pracownicy sklepu nie byli zbytnio zainteresowani klientami, udzielali informacji dopiero jak ktoś się o to poprosił, nikt nie witał klientów przy wejściu i nikt się nie pytał czy coś podpowiedzieć, pomóc czy wyjaśnić. osoba która mnie obsługiwała posiadała wiedzę na temat produktów o których mówiła, płynnie wymieniała ich funkcję, jednak do idealnej obsługi i rozmowy sprzedażowej dużo brakowało (bardzo ubogie rozpoznanie potrzeb, sprzedawca zadał mi 2 pytania toteż nie mógł wiedzieć co tak naprawdę potrzebuję. prezentacja była dobra dowiedziałem się wszystkiego czego chciałem niestety zamknięcia sprzedaży nie było wcale. Po tym jak powiedziałem że chcę się jeszcze zastanowić osoba która mnie obsługiwała nie zareagowała i nie spytała się czy mam jakieś wątpliwości które mógłby wyjaśnić, nie dostałem żadnej wizytówki i nie zostałem poproszony o kontakt. Ze względu na bogaty asortyment, cenę i wiedzę wystawiam +3 jednak jest parę elementów nad którymi można popracować takie jak zaangażowanie pracowników w wykonywanie swoich obowiązków, oraz wiedza na temat technik sprzedaży i prowadzenia rozmowy z klientem.