Opinia użytkownika: Ahmeni
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Od 12 dni w centrum Żywca nie działają telefony sieci Orange, włączając w to numer alarmowy 112. BOK początkowo informował o usterce, a po kilku dniach, że to planowe prace, które mają potrwać aż 6 miesięcy. Telefonicznie nie udało się uzyskać więcej informacji, gdyż konsultant nie potrafi udzielić odpowiedzi na żadne inne pytanie, odmawiając zarazem przekazania sprawy do osoby bardziej kompetentnej (gdyż twierdzi, że jest kompetentny udzielić wszelkich odpowiedzi), radzi czekać cierpliwie (podkreślam: przez 6 miesięcy). Zapytanie e-mail w tej sprawie, m.in. o dostęp do numeru 112, dlaczego nie uprzedzono abonentów o planowym wyłączeniu obszaru z zasięgu sieci, ewentualne rekompensaty lub możliwość rozwiązania umowy od 4 dni pozostają bez odpowiedzi.