Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Godzina 14:40 wszedłem do sklepu autoryzowanego Plus GSM. Konsultantka zaprosiła mnie do miejsca obsługi, przywitała spytała w czym może pomóc. Posiadała widoczny identyfikator. Powiedziałem że jestem zainteresowany umową na abonament, Konsultantka zadała mi 6 pytań odnośnie czego potrzebuję (liczba minut, sms-ów, gdzie najczęściej dzwonię, czy korzystam z internetu, jakie funkcje w telefonie są dla mnie najważniejsze i czy mam markę do której mam największe zaufanie) Po rozpoznaniu potrzeb konsultantka przeszła do prezentacji oferty. Prezentując ofertę zaznaczyła wszystko na ulotce (wysokość abonamentu, liczbę minut, stawkę za połączenia i sms-y, 2 usługi dodatkowe wraz z cenami oraz zaprezentowała mi 3 telefony. Podczas prezentacji dostałem propozycję dwóch ofert. Po ogólnej prezentacji przeszła do porównania obu ofert wskazując ich plusy i minusy oczywiście mając cały czas na uwadze to na czym mi zależy. Na koniec przedstawiła jakie formalności muszę spełnić by móc podpisać umowę. Powiedziałem że dziękuję ale jeszcze muszę się zastanowić. Na pożegnanie konsultantka dała mi ulotkę na której zaznaczała wszystkie usługi o których mówiła podczas prezentacji oferty, cennik telefonów, kartkę na której zapisywała moje uwagi. Podziękowała za wizytę .. Z wizyty w sklepie jestem bardzo zadowolony, Konsultantka była kompetentna (znała odpowiedź na każde moje pytanie) znakomicie potrafiła przeprowadzić rozmowę z klientem.