Opinia użytkownika: Dorota_633
Dotycząca firmy: HDI
Treść opinii: Kiedy mąż miał stłuczkę, i winnym był kierowca innego auta ubezpieczonego w w/w firmie, wszystko spadło na nie winnego , załatwianie to był jakiś żart, pan rzeczoznawca nie raczył go o niczym poinformować, po wstawieniu auta do warsztatu miał przyjechać do 10 dni na oględziny niestety nie pojawił się, telefonów nie odbierano w ogóle więc pozostała wizyta osobista, kiedy tam pojechałam , pani która przyjmowała interesantów nie była w stanie w ogóle odpowiedzieć dlaczego jeszcze nie był na tych oględzinach i nie miała rzekomo jak się z nim skontaktować, obiecała że przekaże mu informację i na pewno w przeciągu jednego dnia tam podjedzie.Niestety nie przyjechał jeszcze przez następne 5 dni,auto stjąc w warsztacie zajmowało na darmo miejsce dla innych klijentów pozatym narażało na straty finansowe iż jest ono autem przeznaczonym do celów zarobkowych. Kiedy pan rzeczoznawca zrobił oględziny zaniżył koszty naprawy rzeczywistej, więc musieliśmy dopłacić z własnej kieszeni, ale to jeszcze nie wszystko, chciałam aby pieniądze zostały przelane nam na konto, więc kazali przywieżć zrzeczenie współwłaściciela abym pieniądze wzięła w całości, niestety nie zrobili tak, wysłali pieniądze dwoma przekazami pocztowymi, na właściciela i współwłaściciela, ale niestety w danych współwłaściciela wpisali złe imię i listonosz musiał przekaz zwrócić z powodu nie zgodności danych,więc samochód już zrobiony czekał miesiąc na odbiór z powodu braku gotówki nie wypłaconej przez ubezpieczenie hdi asekuracja. następny miesiąc to było czekanie na drugą połowe gotówki żle przesłaną przez ubezpieczyciela, dodzwonienie się do tej firmy graniczyło z cudem, dodzwoniłam się w końcu po wielkich próbach do głównego oddziału do Warszawy , ale pani po wysłuchaniu o co mi chodzi stwierdziła tylko że poinformuje Katowice żeby się ze mną skontaktowali bo ja MAM PROBLEM i dała mi do zrozumienia że za dużo żądam, żenada, ale dobra czekałam na telefon z Katowic którego niestety się nie doczekałam, i znowu narażając się na koszty musiałam tam jechać osobiście, i znowu przyjęła mnie pani od interesantów która nie miała bladego pojęcia o całej sprawie i nie wiedziała co w ogóle ma dalej zrobić, i do kogo ma pójść aby to wyjaśnić, po prostu jakiś kosmos powiedziałam że pieniądze mają do mnie dotrzeć w ciągu trzech dni i na pewno miało tak być i niestety znowu porażka czekałam na nie następny miesiąc. Patrząc na to całe zdarzenie stwierdzam iż jest to firma nierzetelna całkowicie, nie dba o klientów wcale nie wysila się aby załatwić wszystko w czasie i do końca aby poszkodowany nie musiała się denerwować i narażać na koszty, ale reklamując się mydlą oczy i naciągają ludzi. Tej sprawy nie zamierzam tak zostawić i wystosowywuję właśnie pismo do nich o zwrot strat finansowych i spadek wartości pojazdu podejrzewam iż będą chcieli mnie zbyć ale napewno nie odpuszczę im tego co się mi należy