Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Ponieważ lenistwo jest straszną cechą to zabieram się do zlikwidowania swojego konta w Raiffeisen bank od kilku lat. Chociaż głównym zastrzeżeniem jest bardzo wysoka opłata za prowadzenie rachunku. Nadal wydaję 10 zł co miesiąc na konto, z którego natychmiast przelewam dalej. Poza tym, że wygląd strony internetowej jak dla mnie jest za jaskrawy i bolą mnie oczy od patrzenia na tak ostre kolory, do obsługi stron bankowych trzeba mieć zainstalowany program flash player, co skutkuje tym, że jeśli korzystam z innego komputera niż swój i nie mogę lub nie chcę na nim instalować oprogramowania to nie mam możliwości skorzystania z bankowości internetowej. Dodatkowo raził mnie przez długi czas podział na stronie do logowania na klientów korporacyjnych oraz na indywidualnych i małe firmy. Widocznie nie tylko mnie, bo taki podział zniknął. Z oddziału nie korzystałam już od lat, z telefonicznej obsługi także nie. Nigdy nie miałam do banku zastrzeżeń. Wydaje mi się, że bank jednak nastawiony jest głównie na bogatych klientów. Za czasów kiedy zdarzało mi się bywać w oddziale byłam traktowana tak samo uprzejmie jak klient z wysokim stanem środków na rachunku. Nigdy nie odniosłam wrażenia, że jestem kiepskim klientem. Trudno mi ocenić stan faktyczny, sądzę jednak, że kultura firmy nie zmieniła się.