Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Capri
Treść opinii: Bardzo nie spodobało mi się brak zainteresowania obsługi restauracji. Po piersze nie podana karta menu. Po drugie traktuje się bardzo dobrze obcokrajowców, kelner podchodził do nij kilka razy , do stolika mojego podszedł tylko raz przynosząc lody. Po kawe i po rachunek musialam podejśc sama. Zmieniłam więc miejsce i udalam się na górę do kawiarni ,wchodzi ona w skład restauracji. usiadłam do wolnego stolika i czekalam az podejdzie kelnerka. Czekałam 10 minut az wkońcu wyszlam z restauracji. Nie rozumiem dlaczego gości niemieckich sie obsługuje a polskich już nie . Czy chodzi o napiwki ? Polacy także zostawiają więc ... bardzo nie podoba mi się zachowanie obsługi tego lokalu. Jeśli chodzi o zamówienie w restauracji. Było bardzo smaczne i przygotowane ze staranością , zabrakło tylko miłej i życzliwej obsługi.