Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Dbam o Zdrowie
Treść opinii: Moje zgłoszenie dotyczy stałej obsługi w tej aptece. Zakupu leków i innych artykułów medycznych dokonuję w serwisie internetowym sieci aptek, do ktorej należy m.in. apteka DOZ na ul. Gagarina 6 w Warszawie. Zamówione produkty odbieram w ww aptece. Przy okazji realizacji jednego z zamówień, zainteresowała się tym kierowniczka apteki, gdyż farmaceutka dosyć nieporadnie skanowała produkty, sprawdzała recepty i finalizowała transakcję. Zamówienie było duże, a więc kwota do zapłaty również wysoka. Dodatkowo - farmaceutka przez pomyłkę nie uwzględniła karty rabatowej przed wydrukiem faktury. Kierowniczka zaproponowała, żebym każdorazowo po złożeniu zamówienia w internecie, zadzwoniła do niej na telefon komórkowy (otrzymałam wizytówkę) i ona wcześniej przygotuje leki, abym nie musiała tak długo oczekiwać na sprawdzenie i realizację. Dwa razy skorzystałam już z takiej formy załatwienia sprawy. Kierowniczka zaproponowała również, aby wysłać listę leków z zaznaczeniem osoby, na którą ma być wystawiona faktura (czasem wykupuję kilka recept na różne nazwiska), aby jeszcze bardziej usprawnić zakup. Przy ostatnim odbiorze leków okazało się, że nie mam przy sobie recept. Mimo to, kierowniczka wydała leki i zgodziła się, abym recepty przyniosła do końca dnia. Uprzejmość kierowniczki apteki bardzo ułatwiła mi dokonywanie transakcji i skróciła czas obsługi.