Opinia użytkownika: Clever
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Ostatnio często podróżuję do Wrocławia, zazwyczaj jachałam busem ale w drogę powrotną wyruszałam pociągiem ponieważ około 19 odjeżdża ostatni bus. Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że bus na jednym kursie do mojej czy też z mojej miejscowości jest droższy od pociągu o 5 złotych. Zdecydowałam się dojeżdżać w takim razie pociągiem. Kiedy kupowałam bilet mówiłam zawsze to samo zdanie: " Poproszę bilet do Legnicy na połączenie 20:52" W domyśle informując kasiera, że jest to osobowy, a nie żaden intercity bo chyba te są droższe. Po kilku dniach przyzwyczaiłam się do ceny 8 złotych i czasami przygotowywałam odliczoną sumę i tak też było 3 sierpnie kiedy to Pani w okienku mówi: "Dwanaście złotych proszę" Zdziwiłam się i zapytałam czy nie ma już tej promocji: "Bilet w dobrej cenie" - takim napisem był opatrzony każdy z moich poprzednich biletów. Miałam wrażenie, że owa Pani doskonale wiedziała, że takie bilety są w sprzedaży ale żeby zachować twarz i nie wyjść na naciągaczkę nieżyczliwą klientom PKP, na kilka sekund zanurzyła się w ekranie komputera i rzecze: "Tak są płączenia w takiej cenie". Kupiłam ten bilet i zastanawiam się nad tym, że skoro ta cena przyciągnęła mnie jako klienta i zrezygnowałam z busów, to jest to dowód, że nie dla zabawy ktoś wymyślił taką promocję, tylko dlaczego pracownica sabotuje ten pomysł?