Opinia użytkownika: Agnieszka_519
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię w celu wyjaśnienia wysokości opłaty za fakturę. Niestety ani imienia ani nazwiska Pana, z którym rozmawiałam nie pamiętam. W ekspresowym tempie uzyskałam informacje na różne tematy, a co "najciekawsze", uzyskałam "podpowiedź" - jaki jest mój kod abonencki, o który domagałam się pisownie od prawie pół roku - bez skutku - kazano mi szukać umowę :) (gdybym znalazła umowę - sama bym się dowiedziała :) )). Wróćmy do faktury. Rozmówca był na tyle pomocny, że podpowiedział mi również krok po kroku wszelkie wskazówki dot. faktury, ewentualnego sprawdzenia kosztów rozmów i sms oraz numerów pod jakie dane połączenia były wykonane. Wskazówki były na tyle przydatne, że okazało się, iż przez pewną stronkę internetową zostałam oszukana i stąd wysokość faktury. Rozmowa bardzo przyjemna i owocna, rozmówca bardzo sympatyczny i rzetelnie wykonujący swoją pracę, oby jak najwięcej takiej obsługi klienta. Brawo Orange.